Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-08, 00:19   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toyota Prius - en familiebil?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Mannen leste på et bilforum at det ikke var spesielt lurt å kjøpe Prius nå. Det ville komme bedre miljøbilalternativer etterhvert, og da ville de som skaffet seg Prius nå få trøbbel med å kvitte seg med bilene sine. Jeg vet ikke helt om det er en teori som holder vann, da Prius er et bedre alternativ enn brorparten av den norske bilparken.

Dette er rykter jeg også har hørt, men jeg lurer fælt på realismen? Jeg lurer på når etterhvert er. Og om myndighetene har tenkt å sette noen flere krav eller incentiver snart. Prius kom på topp på driftsikkerhet og kollisjonssikkerhet for en stund siden, samt veldig bra på barnesikkerhet. Den er også en etterhvert ganske godt utviklet teknologi, siden Toyota turte ta sjansen. Det meste annet er veldig i startgropa, da?
(Jeg har lyst på en Think også, men er bekymret for kollisjonssikkerhet.)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat