Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-08, 08:59   #60
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer dere å få laget middag hver dag?

Jeg er ikke så nøye på middag, men mannen min sitt liv blir visstnok et dårlig et om han ikke får middag hver dag, så da blir det det.

Middagene går som oftest råfort å lage, stekt karbonadedeig med kikerter, couscous med spinat og stor salat ved siden av, som er en gjenganger her i huset, bruker jeg ca 15 min på å lage.

Jeg damper broccoli, brekkbønner, asparges, babymais og legger i en stor boks, og så hakker jeg knaskerøtter, blomkålbuketter, sukkererter etc og har i en annen stor boks i kjøleskapet. Dette gjør jeg et par ganger i uken og da går det raskt å lage salat til middagen senere, det er bare å ha i bønner og tomater.

Vi deler 50/50 på å lage middagen.