Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-08, 12:33   #2
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken espressomaskin kan anbefales?

Det lurte jeg på også før vi kjøpte, og det kommer nok an på behovet ditt. Du skal jo lage relativt mye kaffe, men hva tenker du om kaffeinnkjøp og rengjøring? Vi kjøpte for noen uker siden og endte opp med Nespresso Essenza c100 uten steamer/melkeskummer, men med en Aeroccino melkeskummer fra Nespresso separat. (Mange her på FP har skytt av Aeroccinoen.) Vårt viktigste kriterium var at den skulle være enkel i bruk og rengjøring, og vi drikker relativt lite kaffe. Nespressomaskinene bruker "pods"/doser fra Nespresso, så du kan ikke gå på Kaffebrenneriet eller Stockfleths å kjøpe favorittkaffen din. Vi vurderte det sånn at vi hadde kommet til å kaste masse kaffe hvis vi skulle kjøpt løsvekt.

Det er en skikkelig jungel der ute. Lykke til med valget. Vi er superfornøyde med vår. Jeg har akkurat kost meg med en enkel latte