Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 10:03   #7
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gaver til tvillinger

Jeg husker at jeg og mine 2 brødre fikk fellesgave: En stor eske med brettspill. Det ble litt krangling om hvem som skulle åpne den.
Jeg kjøper alltid hver sin gave til mine tvilling-søskebarn. Det er noe med det å få åpne gaver selv =)
Når de bare er 1 år så ville jeg ikke tenkt så mye på det, men om foreldrene har gitt klar beskjed, så må man jo forholde seg til det.
Etterhvert som de blir eldre blir det lettere å kjøpe gaver som kan knyttes til den ene.
1 åringer liker vel byggeklosser, leker som lager lyd, ball (de kan jo få hver sin lille ball? Det er gøy ). Brio togbane er noe som jenta mi fikk i gave på ett års dagen. Den har vært mye i bruk =)