Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 19:50   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ jul

Jeg har ikke vært med, jula er for meg en tid jeg tilbringer sammen med familien. Jeg gir et par tusen i måneden til veldedige formål, så jeg føler ikke at det er nødvendig å konsentere samvittigheten min til denne ene dagen ved å stå skulder til skulder med mange andre sjempesnille mennesker å servere suppe. Det er som regel fullt, har jeg hørt av venner som prøver å melde seg på, og da lurer jeg på om disse menneskene er like opptatt av å vise nestekjærlighet ellers i året også.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat