Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-08, 20:44   #8
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ jul

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Neida, det er kjempeflott og bra at noen stiller opp i jula, jeg har riktignok litt fordommer overfor de som gjør det, men det er nå en annen sak. De som får suppa driter nok i motivene "servitøren" måtte ha, men jeg synes det er litt vel krampeaktig (noe de overfyllte listene av påmeldte forteller meg, jeg mener, folk står i kø).

Trenger man ha så mange motiver utover å hjelpe til? Er det forferdelig om noen skulle få noe ut av det selv mener du? Det er mer enn å øse suppe dette dreier seg om... de trenger folk med bil for å kjøre varer, folk som kan dekorere, lage mat, rydde. Ting som ikke betyr nærkontakt med narkomane eller fattige overhodet. Ikke alle har masse penger å dele ut, og da er dette også en mulighet om man har mulighet til det selv.

Tror litt av grunnen til de overfylte listene er at jula er spesiell for veldig mange og at man tenker at de har lyst til å bidra til at den blir det for de som ikke har nåla i veggen også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat