Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 20:40   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kokosbolle skal flytte i splitter ny leilighet!

Tenkte jeg måtte lage meg en egen tråd om den nye leiligheten vår.

Tidsskjemaet er som følger:
Sommeren 2006: Kontrakten ble signert og vi hadde kjøpt leilighet
Desember 2007: Nå skulle leiligheten egentlig være ferdig, men pga skifte av entreprenør og mangel på prefabrikkerte betongelementer tok ting lenger tid enn forespeilet. Dette var egentlig like greit for oss, da jeg er student i enda 9 mnd fra overtagelsen og leier råbillig for tiden.
15. september 2008: Vi skal på befaring i leiligheten.
29. september 2008: Vi overtar leiligheten og kan flytte inn (forhåpentligvis, hehe)!!

Info om leiligheten:
Den ligger i 8. etasje, med garasje i kjelleren, heis og balkong. Vi har valgt badekar på badet, så det gleder jeg meg vilt til!

Planløsning:

I første omgang lurer jeg på hva som er viktig å sjekke på befaringen?
Jeg er jo snart ferdig utdannet byggingeniør, så helt tapt er jeg ikke, men jeg kan jo ikke tenke på alt heller.

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 10-09-08 kl 20:45.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat