Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-08, 20:47   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosbolle skal flytte i splitter ny leilighet!

Jeg ser heller ingen planløsning; som jeg er interessert i.

Vi flyttet også inn i helt ny leilighet. Da hadde vi med oss min far, som er byggfagslærer. Vi kjøpte av obos og pappa hadde ikke trengt å være der, for hun dama obos hadde sendt var usedvanlig flink til å påpeke feil helt på egenhånd. Men jeg har skjønt at slett ikke alle før-befaringer forløper så enkelt (pappa har vært med på ganske mange). Så ta med deg en eller annen som er byggkyndig.

Jeg må bare gratulere deg. Det er utrolig deilig å flytte inn i noe som er helt nytt.