Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-06, 22:19   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syn på barnehageansatte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville blitt svært fornærmet om en av mine kunder plutselig kom å lurte på om jeg kunne tenke meg å vaske huset hans annen hver tirsdag. Hallo, liksom! Og hvorfor skulle det være grunn til å tro at en ansatt i barnehagen skulle reagere annerledes.

Selvsagt enig. Men det er likevel litt forskjell på en 19 år gammel ufaglært assistent og en utdannet fagperson med 30 års erfaring. Det ville ikke være fullt så fornærmende å få tilbud om ekstrajobb dersom du var nitten og vikarierte som arkivmedarbeider, som hvis du var 55 og markedsdirektør, liksom. (Det er klart at måten man spør på kan være fornærmende eller respektfull uansett, da.)