Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 12:03   #90
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: CERNs eksperiment kan føre til jordens undergang

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Kva med dette då? At microsoft kan logga alt du skriv inn på PC-en din? Det uroar meg meir enn at jorda skal bli sugd opp i eit svart hull som blir generert i ein akselerator som er uhyre liten sammanlikna med jorda.

Sjølvsagt er det ting eg uroar meg meir for enn at jorda skal bli slukt av eit svart hol om 50 månader. Eg er, som eg tidlegare har sagt, stor tilhengar av eksperimentet og ventar spent på kva dei finn ut.

Eg berre understrekar at eg forstår at somme vert redde av den tabloide framstillinga. Eg brukte morgonen i går på å finne kjelder som kunne berolige vettskremte 16-åringar som var sikre på at jorda vart spaghetti i oktober 2012.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat