Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-08, 15:47   #6
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q€%E%R&/&Y()

Vel, SFO-leder ringte. Hun sa hun hadde hørt hva som hadde skjedd, jeg hadde jo først ringt og snakket med en assistent, og at jeg skulle sende en mail. Hun så at mailen ikke var kommet og ringte. Jeg tenkte at det er greit med alt som er dokumentert, og at jeg gjerne vil at rektor skal være klar over situasjonen nå som han har overtatt ansvaret, og sendte mailen i det jeg sa den alt var sendt.

Vel, lederen er selvsagt også lei seg og ville se på hvordan de kunne endre på rutinene slik at dette ikke skjer igjen og at dette vil bli en stor sak på møtet for de ansatte på mandag. Hun virket proaktiv og oppriktig engasjert, så jeg er glad hun ringte.

Vel vel. Jeg kommer nok til å kjenne meg usikker i lang tid.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat