Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 01:16   #212
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener oppriktig at man enten må være slem og kynisk eller svært dum og korttenkt (eller begge deler) for å stemme FrP. De verste er selvsagt de som er begge deler.

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

De som stemmer FrP for at "i hvert fall NOE skal bli gjort" er mennesker som er påvirket av tabloider og debattprogrammer på tv der det skapes et intnrykk av at ingenting skjer og at regjeringen, enten den er blå eller rød/grønn, er handlingslammet og tabber seg ut gang på gang. I stedet for å forsøke å sette seg inn i hva som egentlig skjer, og hvordan det egentlig virker. Det er alltid feilene og manglene som blir trukket frem i media, ikke hva som faktisk BLIR gjort.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg får vondt i magen av FrP sitt menneskesyn. De står for omtrent alt jeg anser som riv ruskende galt her i verden.

Jeg innrømmer også glatt at jeg blir aggressiv og tildels også ser ned på mennesker som står frem som FrP-velgere.
Ikke særlig modent selvsagt, men jeg blir skremt av at så mange går på tegneserie-politikken til Hagen. :grøss:

De tre foregående sitater beskriver ganske godt hva jeg føler.

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nå har jeg ikke fulgt veldig mye med i politikken, men stemmer utifra enkeltsaker..

Ja, der bekreftet du akkurat en del av fordommene mine.