Sv: Ting å tenke på ved forsikring av bolig?
Jeg har jobbet en liten stund i forsikringsselskap, og må si at alle disse forsikringene som skadedyr forsikring osv høres veldig flott ut, men de ER ikke det når du trenger der. For ofte, ved en liten skrift så står det: gjelder ikke mus/rotter blabla.. Spør ordentlig på de forsikringene som er i tillegg, HVA dekker de, konkret; ofte, vet ikke de som skal selge deg dem det selv en gang. Jeg har brukt 2 mnd for å vite hva barneforsikringen til barnet mitt dekker, det måtte jeg til slutt sende inn skriftlig og selv da visste de ikke. En i helseteamet måtte ringe meg og fortelle, og det var ikke mye å skryte av.
Uansett var det husforsikring du spurte om Og de kommer til å spørre deg om spørsmål de har på skjemaet sitt, du vil få forsikringen noe billig hvis du har boligalarm, og endel andre ting (kommer ann på hvilket forsikringsselskap). De hjelper deg med å fastsette summen ved å spørre om enkelte ting.
Det en MÅ ha er super innbo forsikring, det dekker alt.. 
OG tvil gjerne på prisen du får de kan gi deg litt avslag, får du lite kan du be om å snakke med lederen demmes, de kan gi enda mer 
|