Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 12:35   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pirates Of The Caribbean - Dead Man's Chest - Bra eller dårlig

Jeg likte den ikke.

Det vil si, jeg liker alt Johnny Depp sier og gjør i filmen, men det er da også det hele.

Her er det jeg ikke likte:

Filmen forutsetter at du husker veldig mye fra den første filmen, så den blir litt vanskelig å følge noen ganger.
Mange av scenene er for lange og burde vært kuttet.
Det er vanskelig å høre hva de sier, stemmene forsvinner i bakgrunnsstøyen. Det hjelper det lite at filmen er tekstet, for flere av de gode poengene var feil oversatt, så jeg.

Men, nå er ikke dette min type film i det hele tatt, så kanskje jeg bare burde holde kjeft. Men som sagt Johnny Depp er aldeles uimotståelig morsom og sexy. Og den verbale humoren kan jo til tider være fortreffelig:

Elisabeth:There will come a time when you'll have the chance to do somethng courageous, to do the right thing.
Jack:I love those moments. I like to wave at them as they pass by.

"You know, these clothes do not flatter you at all. It should be a dress or nothing. I happen to have no dress in my cabin."

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat