Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 19:44   #19
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Jeg kommer nok til å sjekke innom diskusjonen i morgen for å se hvor den lander, jeg er ikke ved PC'en mer i kveld.

Men jeg er nysgjerrig, fordi jeg på samme måte som Scarlett er innflytter til vestkanten, og har, helt siden vi kjøpte boligen vår, kjent på fordommene mine. :kommerutavskapet: Men så har vi bodd her i tre år, da, og er kjempefornøyd. Folk i barnehagen er stort sett supre mennesker. Men jeg tar meg i å flire over en del steretoyper jeg ser i min hverdag, og jeg innbiller meg fortsatt at strøket her er overrepresentert av førere med hestehaler som kjører store SUVer innimellom sminkingen.

Jeg flirer også over spørsmål fra en godt voksen nabo som rett og slett lurte på om jeg var en av dem som var i jobb. De andre naboene våre er rett og slett supre, jordnære folk jeg liker å skravle med.

Så jeg er spent på fortsettelsen; mao om jeg kommer til å støte på flere av de jeg ser jeg har en form for fordommer mot når ungene begynner på skolen, f.eks.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat