Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 20:13   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og nesten alle mødrene har lyst, glatt hår i hestehale.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det som er påfallende, er at alle er slanke og velstelte.

Ah. Det var ikke meg denne gangen nei!

Jeg har fordommer for alt og alle jeg. Ja, masse for fisefine vestkantbeboere også, jo mer stereotypt jo bedre. Men jeg har enda mer fordommer overfor andre befolkninger her i byen. Det innrømmer jeg glatt. Jo fjernere og rarere (les: ukjent og merkelig) jo mer skeptisk blir jeg. Og sånn tror jeg mange har det, selv om mange er feige og ikke innrømmer det.

Dog er det viktigste med sine fordommer ikke nødvendig å bli kjemisk fri fra dem, men å kjenne dem, vite om dem og vite når man står i fare for å begå overtramp på grunn av dem.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat