Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 14:29   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når man har sendt klage

Bør man kunne forvente svar?

Jeg sendte denne eposten på mandag, og hadde et håp om at jeg skulle få en beklagelse eller noe, men har ikke hørt noe.

Sitat:

Ang. mangelfull servering

I går ettermiddag bestilte vi 2 cheeseburgermenyer (månedens tilbud, den med mobilpose) og en nuggets barnemeny hos dere (Jafs *****). De som var på jobb virket sure og stresset, men det er sikkert ikke unaturlig siden det var en del kunder. Vi fikk alt oppi en pose og sjekket selvfølgelig ikke hva som var oppi før vi kom hjem. Da vi skulle spise oppdaget vi at det ikke var mobilposer oppi, og heller ikke gave med barnemenyen. Vi voksne greide oss egentlig fint uten mobilposen, selv om vi hadde lyst på disse, men for fireåringen var det ille å ikke få den leken han vet følger med (ja, vi har handlet på Jafs før). Den ene cheeseburgeren var uten ost.

Jeg håper vi slipper å oppleve dette flere ganger.

Med vennlig hilsen

Hadde dere forventet svar på dette?

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat