Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-08, 23:05   #103
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ulvefar, jeg var ikke irånisk altså, jeg mente det! Jeg er helt enig, det er sånn jeg også er skrudd sammen! Jeg generaliserer egentlig over en lav sko. Jeg er ikke stolt av det, men man får nå i det minste en og annen underholdende overraskelse i blant.

Aha. :Oppdaterer forståelse:
Jeg prøvde egentlig å si at jeg mente at det å å bruke "statistikk" ikke var det samme som det jeg mener med å bare generalisere, netttopp sålenge man hadde et øye for hvor gode markører man brukte. Jeg blir for eksempel ikke så veldig overrasket om en røyker ikke dør av lungekreft eller jeg møter en Peruvianer som har høyere utdannelse enn meg selv. For selv om begge deler er statistiske sammenhenger er de ganske svake og med stor variasjon. Men jeg blir overrasket om en Hummer-eier er aktivt medlem i Fremtiden i Våre Hender eller en som sier h*n stemmer Høyre er for økt statlig eierskap i bedriftene.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat