Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 09:59   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Galskap eller rett og rimelig?

Oj, dette med at en fremmed (for dem) hentet vesla di er jo egentlig et grovt overtramp, er det ikke? Jøye meg, jeg hadde krepert av sinne! I barnehagen til vesla er de virkelig strenge på dette. Selv om de til og med kjenner personene (feks. svigers) så får de ikke hente vesla med mindre jeg har gitt beskjed først. Glemmer jeg å gi beskjed ringer de til meg eller mannen og hører om det er ok mens svigermor eller svigerfar står og venter. Og det er jeg SÅ glad for.