Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 13:55   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: America's Funniest Home Videos

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg synes at det er mye søppel som sendes på TVN, og tenker da kanskje spesielt på en del dokumentarer og serier med bl.a. klarsynte de sender/sendte før. Nå er det riktignok en god stund siden jeg har sett noe særlig på TVN, mulig kanalen har forandret seg litt.

Jeg synes sånn jevnt over at det er mye søppel på samtlige kanaler jeg får inn via kabelen. Jeg skifter ganske enkelt kanal hvis det er noe jeg misliker. Jeg synes f.eks. Greatest Catch på Discovery er bortkastet sendetid, men har ingen problemer med å ta turen innom når Mythbusters eller Møkkajobber går. På samme måte hopper jeg over mange såper på TVN, men titter gladelig innom Will og Grace, 71 grader Nord, Skal Vi Danse, sjette sans osv. Men jeg liker litt sensasjon, jeg da.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat