Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-08, 14:56   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: America's Funniest Home Videos

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg synes at det er mye søppel som sendes på TVN, og tenker da kanskje spesielt på en del dokumentarer og serier med bl.a. klarsynte de sender/sendte før. Nå er det riktignok en god stund siden jeg har sett noe særlig på TVN, mulig kanalen har forandret seg litt.

Ja, det er ikke så ofte jeg ser på den kanalen (eller feks. FEM). Men det er derfor jeg ELSKER PVR-boksen min, går over hele programmet på alle kanalene 1-2 ganger i uka og setter det jeg synes er interessant på opptak. Så slipper jeg å se på piss, får baare med meg det interessante.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat