Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 09:07   #170
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men det vil jo alltid være noen fordommer som stemmer, og noen som ikke gjør det. Det gjelder jo bygda også. Selv om jeg bor i ei bygd, har jeg jo selv noen fordommer mot type folk som bor her. Det har jo noe med alderen på mange som bor her og, men heldigivs skiftes jo det ut.
Jeg føler jo meg litt spesiell her i bygda noen ganger, som synes man bør være bevisst sukkerbruken i barnehagen, som mener at barn bør sitte bakovervendt lengst mulig og som synes det er ok at homofile adopterer.

Det er nok flere enn du tror som mener det samme der du bor, men du antar at det ikke stemmer pga fordommer

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat