Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 10:26   #197
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Selvsagt. Men grunnen til at jeg ikke velger vestkanten, er at jeg ikke har lyst til at ungene mine skal vokse opp med omgivelser der villa/SUV/høtteh er normalen. Jeg vil at de skal vokse opp med en breiere normal.

Jeg må bare forte meg og skyte inn at villa/SUV/hytte ikke er normalen her vest heller. Det er kanskje visse gater med høyere forekomst av denslags enn ellers, men folk flest på vestkanten er middelklasse med leiligheter/rekkehus/tomannsboliger og ordinære biler. Høttah man reiser til er også gjerne foreldrenes. Men at normalen er bredere på østkanten betviler jeg ikke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat