Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 10:39   #207
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg fronter meg selv som hipp og kul og kan love at middelklassedamene fra vestkanten ikke er de Store Trendsetterne i de miljøene jeg vanker i. Som da selvfølgelig er hippe og kule, siden jeg er hipp og kul.
Derimot har jeg merket meg at Ilse Jacobsen og pilates-trening er blitt veldig poppis i bygdehelvetet, så noen fanger nok mer enn gjerne opp trenden fra Åschlå West.

aC, nå er du i ditt ess!

Opprinnelig lagt inn av Esme

Nei, aC, det er faktisk ingen tvil om at du er mer trendy enn resten av oss subbegjengen, men blant Eldre Damer så er vi killerkule altså. (Ikke ironisk)

Jeg regner med at jeg sorterer under "eldre damer", og jeg har bare én ting å si: .