Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 11:10   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Trenden med BRUK av økomat kom i hvert fall veldig, veldig tidlig til vestkanten, om det nå ikke er de som sår potetene. Jeg skal faktisk vedde på at du prosentvis finner langt flere som er positive til økomat i vest, enn på bygda. Og "simple living" er jo rike vestkantfolk som flytter på landet og kommer i zen og jobber litt freelance i blant og sånn. Ingen andre har jo RÅD til sånt!

Jeg går ut i fra at du kødder nå, ja?

Bruk av økomat er nok gjerne betinget økonomisk situasjon, siden den tross alt er dyrere enn kjemimat.

Kommentaren om hvem som har råd til "simple living" og ikke, og hvor de eventuelt er bosatt regner jeg med bare var selvironisk fjas fra en middelalderfrue.
Det var i hvertfall ikke Ullern-damene som startet trenden, for å si det sånn. Og er det ikke trendsettere vi diskuterer? Eller er det plutselig hvem som hiver seg på trendene vi snakker om?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat