Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 12:54   #276
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Lovlige" fordommer

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg må for øvrig legge til at det er mye triveligere å bruke Lillomarka enn Bærumsmarka, noe jeg forstod etter en visitt til Setra - unnskyld, Sæteren - gård for et års tid siden. Det var interessant som sosiologisk studium (og rene orgien i fordomsbekreftelse), men for en uhorvelig lang vaffelkø, da gitt! Og parkeringsproblemer, og vandring i kø! Da er det bedre med litt rom rundt seg, som vi har her østpå. (Dessuten er det lettvint å trille innom McDonald's på Linderud på vei hjem fra sykkeltur.)

Du virkelig missliker Bærum for alt det er du. Av og til blir jeg veldig overrasket over slike utsagn. Jeg håper virkelig at jeg ikke selv prøver å finne flest mulig feil og mangler med andre steder enn der jeg selv bor.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat