Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-08, 17:00   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Masse umodne, grønne tomater, hva kan vi lage?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Samme problem her, bare at vi ikke har fått en eneste rød tomat. Min mor påsto at vi skulle legge de på benken i sol/lys fra vinduet, og vips skulle de bli røde. Kan ikke si at jeg ser noe rødt enda. Men smaker ikke umodne harde tomater vondt?

Aner ikke hvordan de smaker.. Men den første røde delte vi i fem (og de er SMÅ...) og den var kjempegod!!!
Jeg tenkte det var bedre at de lå på benken og kanskje ble røde, enn å ha de på planten og risikere at de fryser. Men det er gubben som har plantet de og han vil ikke ta de inn (og de er liksom "hans", selv om jeg har passet de i sommer mens han var til sjøs). Men jeg trosset han og tok inn to klaser