Maleprosjekt
Tomt og hus bar preg av at hverdagen har vært kaotisk og hektisk over lenger tid. Huset har ikke vært vasket utvendig på de fire årene vi har bodd her og det hadde på det nærmeste grodd igjen rundt det. Her måtte noe gjøres.
Malingen var ok på de fleste veggene bortsett fra på solveggen og på rekkverket på terrassen. Jeg kunne ha valgt å vaske huset, skrape vekk det som måtte fjernes og kun male opp igjen den aktuelle veggen og rekkverket. Slik ble det ikke....
Jeg startet jakten på ny farge og hev meg rundt med å rydde frem huset fra jungelen før jeg begynte å skrape det som måtte skrapes. Etter timesvis med skraper i hånd, startet jeg vaskingen. Både huset og garasjen ble vasket. Jeg har planer om å bli ferdig med begge deler nå i høst. Annekset blir stående til våren .
Vel. Jeg tok noen bilder sist helg da jeg startet opp å male. Det gjenstår noe arbeid enda og jeg har store planer om å bli ferdig med huset i løpet av helgen.
Legger inn noen bilder....Må skynde meg å si at sprossene på vinduene er tatt av og blir malt i garasjen.. jeg synes at vinduene ser helt håpløse ut uten! He he!
Sist redigert av amor : 19-09-08 kl 22:04.
|