Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-08, 21:20   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing fra "Hvor er spriten": Hva synes dere om flasker til pynt?

Mannen min liker skotsk whisky og "samler" litt på det. Han har de flaskene (og tilhørende glass etc.) stående i en åpen hylle i stua, der det ellers er cd-er, dvd-er og bøker. Jeg oppfatter ikke det som at flaskene er til pynt, de oppbevares der. Vi har ingen skap i stua. Ser ikke harry ut etter min oppfatning. Som barn av en alkoholiker får jeg litt ubehag av flasker som er "gjemt", så for meg føles det greit å ha det synlig. Jeg vet jo selvfølgelig at flasker i et skap ikke behøver å bety at de er gjemt, men sånn er det for meg.

Ellers har vi ofte et par vinflasker på kjøkkenbenken, heller ikke til pynt, men til bruk.

Sist redigert av Filifjonka : 21-09-08 kl 22:49. Årsak: Skrev feil, det var skotsk og ikke irsk. ;)
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat