Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-08, 14:35   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har lest "Bort med den dagen da Jón ble født"?

Men om man ser hvert kapitel for seg så er det rare og merkelige korttekster som kan leses hver for seg. Men de skal jo liksom henge sammen, og boka skal jo helst gi en eller annen mening - enten i form av ren underholdning, eller et budskap, eller lærdom, eller noe.

Jeg blir litt engasjert, kjenner jeg... SKyndt deg å les den da Ac. Bare slik at du kan forklare meg, for noe sier meg at du skjønner den bedre enn det jeg gjør... (altså: du er sykere i hodet enn meg. )