Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 14:05   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til lamper og gardiner

Tja, jo, ja. Men min erfaring er at gardiner ofte uansett "stjeler" en del av lyset på dagtid. Noen som har erfaring med hvorvidt "luftige" chiffongardiner horder nyskjerrige blikk ute på kveldstid?

At mannen har et ord med i spillet anser jeg som en selvfølge når han faktisk er interessert. Men det er jo ikke alle menn som er spesielt interessert i interiør. Og da får man jo ”lov” til å bestemme alt selv. At man er to som skal bestemme er jo helt uproblematisk når man faktisk har tid til å titte på interiør, men med en liten snupp i hus så prioriterer vi ham mens han er våken (dvs. han slipper å drasses med rundt i diverse møbelforetninger) hvilket igjen innebærer at vi er avhengig av barnevakt for å få handlet det som trengs. Og barnevakter henger ikke (alltid) på trær. En liten digresjon, men jeg tenkte jeg måtte forklare at jeg er glad for at mannen har synspunkter på hvordan vi skal ha det hjemme.

Siden vi foreløpig ikke har nett hjemme, så er det ikke så lett å shoppe på nett på kvelden heller. Dessverre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat