Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-08, 23:24   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor "privat" er du på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hva er det du egentlig spør om her? Om vi er anonyme her, om vi er forsiktige med å utlevere andre, eller om vi noen ganger endrer på "fakta" for å kunne stille et spørsmål (eller delta i en diskusjon) uten å utlevere noen som er gjenkjennelige?

Dette lurte jeg på også.

Jeg føler at jeg er forholdsvis streng på å utlevere andre, men egne meninger og følelser rundt ting deler jeg gjerne. Jeg har også delt noen bilder av Poden, selv om jeg har blitt mer tilbakeholden på dette de siste par årene. Som Safran sier så synes jeg det etiske rundt utleveringer går mye på hvor anonym man framstår. Har man f.eks delt at man bor i Bergen, og legger ut i det vide og det brede om den teite ansatte eller en arbeidskonflikt i Steinerbarnehagen så synes jeg at man har gått over streken. Siden svært mange på FP vet hvem jeg er og omtrent hvor jeg bor så ville jeg være forsiktig med å fortelle om ting som kan virke utleverende på de rundt meg. Det være seg ektemann, svigers eller kollegaer.