Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-06, 12:49   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ribbe pr. person?

Helst fersk ribbe som saltes og peppres et par dager før julaften. Men hvis ikke får det duge med frosset. Jeg tenker å kjøpe fersk ribbe å fryse ned nå, tilfelle jeg ikke får tak i fersk ribbe et par dager før julaften.

Regn 500 g ribbe pr person som spiser ribbe. Det er ofte altfor mye, men det er lurt å ta i litt. Regner med dere skal ha medisterkaker og pølse også eller?

Familieribba er lettest å få til perfekt, samtidig som man har både fete og tørre ribbestykker der. Noen liker det ene andre det andre.

Jeg er ribbedronningen. Bare spør om det er noe du lurer på.