Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 00:16   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idiotiske ting folk gjør i trafikken

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som somler når de skal inn på motorveien, så de kommer godt inn i kjørefeltet før de finner det for godt å sette opp farta, slik at jeg må bremse godt ned for ikke å kjøre i rumpa på dem. Aksellerasjonsfeltet er ikke lagd for moro skyld. (Og ja - jeg legger meg over i venstrefila dersom det er mulig, for å slippe folk lettere inn på motoveien.)

Jeg irriterer meg også over folk i høyrefila, som på død og liv insisterer på å holde nøyaktig samme fart som meg når jeg skal inn på motorveien. Av en eller annen grunn setter de ikke opp farta slik at de kommer foran meg, eller bremser så jeg kommer inn foran - ja for å skifte over til venstrefeltet, nei, det gidder de ikke. Ergo må jeg bremse kraftig ned i aksellererasjonsfeltet - som ikke skal brukes til å bremse, nei, for å komme inn bak dusten som insisterte på å ligge ved siden av meg. Når jeg så skal inn på motorveien, har jeg lav fart, og er til irritasjon for andre bilister igjen - slike som meg - som irriterer seg over folk som somler når de skal inn på motorveien.