Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 00:52   #38
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil har du og hvordan er den på vinterføre?

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Subaru Legacy, den har firehjulstrekk, kommer seg frem overalt jeg har prøvd, og er god på langkjøring også. Kjørte Saab før, den var også en god vinterbil, men kom seg ikke opp de mest kinkige bakkene på speilholka i Tromsø. Jeg simpelten elsker firehjulstrekk på vinteren!

Signerer bare denne. Blir aldri noe annet enn Legacy på meg... ja kanskje Outback hvis jeg vinner i lotto.

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Er så flott å høre andres erfaringer med egne bilder. Nå har jeg en gammel lancer, 4wd og den har kostet meg ganske mange penger i vedlikehold opp igjennom årene, men bringer meg dit jeg skal når jeg skal og jeg har aldri stått fast. Men det er ikke så mange av dem til salgs på denne kanten av landet... så jeg har øynene oppe for andre også.

Kjøp en litt eldre Subaru, minimalt med vedlikeholdsutgifter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat