Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 07:55   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskolene i natt

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Og det ikke med godt hell Vi har skofus tex vintersko som de lovet i butikken skulle være vanntett. Det skulle være sesonggaranti på de og skulle være minst like gode som gortex. De er brukt 1 gang ute, da plasket han i dammer men ble ikke våt. Men han var ikke ute mer enn i 30min ca. De er impregnert 4 ganger. De sto i vann til halveis opp på foten med flasker oppi for å holde de nede i vannet. Når jeg våkna nå så var det 5cm med vann i begge skoene.

Bør jeg klage med en gang eller se om de holder til en 1 årings bruk først?

Jeg tror kanskje ikke garantien gjelder når skoene har stått i vann over natten. Unger står gjerne ikke i vått veldig lenge om gangen, så jeg tror neppe garantien gjelder nå. Eller er det det vanntesten går ut på?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat