Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 11:31   #31
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 1 klasse, hvor mye i bursdagsgave?

Jeg synes at 50 kr burde holde hvs man gir penger (hvertfall de første årene på barneskolen). Hvis man gir presang (som ikke alltid er like lett å få byttet uten kvittering) kan jeg strekke megopp til 100 kr. Men jeg kjøper ofte på salg, og da blir ofte totalsummen (utgangssummen før salgspris) mellom 100 og 200 kr, mens jeg kommer ut av det med 50-60-70 kr.
Grunnen til at jeg gjerne ender opp på høyere sum med salgsvarer enn med penger er at de tingene jeg har kjøpt sjelden kan byttes. :økonomisk:

Jeg kjente at jeg ble litt oppgitt da min 3åring hadde bursdag i sommer, og fikk flere leker til over 200 kr. Fra barnehagevenner, liksom. Selfølgelig kan jo de lekene være kjøpt på salg, men jeg tviler på den ene (Cars-produkt)... Men de om det . Jeg gidder ihvertfall ikke blakke meg før nødvendig...