Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-08, 14:46   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye plass skal barn få ta?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Før, etter og inni meg, så. Særlig tiggerunden på slutten provoserer meg grenseløst - først betaler jeg tvungen kirkeskatt i dyre dommer for noe jeg ikke tror på, ikke bruker og som påfører meg lidelse når jeg av en eller annen grunn må være der, og så skal de jaggu ha MER penger? Mens de fromme gamle damene blar opp og tsktsker misbilligende i min retning når jeg later som om jeg ikke ser tiggeskåla? Goddamn!

Perler og glansbilder.

Ellers enig med Kasia og Esme, men jeg må innrømme at skrikende babyer (både på fly og andre steder) er noe av det verste jeg hører. Jeg hater babyskriking.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat