Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 10:39   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du ansatt en funksjonshemmet?

Om den handikappede har vært den jeg har ansett som best egnet - da både faglig og sosialt, så har jeg ikke kvidd meg et sekund engang.

Grunnen for at jeg påpeker det sosiale, er at det er viktig for sammensetninga i arbeidsmiljø. Men det høres kanskje ut for at jeg da kan bruke det MOT en med et handikap men.

Er ADHD regnet som et handikap, egentlig? Jeg tenker automatisk fysisk handikap i form av blind, døv etc.

Jeg har kviet meg mer med å ansette en psykisk syk person enn en fysisk syk person, for si det sånn.