Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 10:41   #3
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du ansatt en funksjonshemmet?

Jeg håper og tror jeg ville ansatt en med en funksjonshemming om personen var den beste for jobben.
Om det var to som stod likt en funksjonshemmet og en ikke, håper jeg og tror jeg ville gått på kjemi.

Hvilken funksjonheming personen har har vel bare betydning så lenge det påvirker jobben personen skal gjøre.
Det er såpass mye hjelp et firma kan få uteni fra for å tilrettelegge for alle sine arbeidstagere at jeg mener det skulle vært fler ute i jobb.
Men smatidig er det jo også de som har skjulte funksjonehemninger i tillegg til de man ser.
Ei jeg kjenner er 100% ufør pga hun mangler et ben. (deler av benet, men protesen går helt opp).
Hun har jobbet litt over 50% tidligere.
Men etter et svangerskap så har hun blitt 100% ufør.
For hun har da det skjulte handikapet at bekkenet hennes er såpass derformert at det gir problemer.