Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-06, 00:56   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Er du fornøyd med tennene dine ?

Jeg har aldri vært det, har aldri hatt rette og hvite tenner, og i det siste så hadde jeg knekt en tann og hadde 2 blåe tenner, liker ikke å smile.
Så da mannen spurte om jeg ønsket meg noe så sa jeg litt på tull nye tenner,. Så en dag kom, han hjem her og sa han hadde bestilt time hos tannlegen for meg og jeg skulle få fikse tennene, på tirsdag settes inn de 6 første, (heldekkende krone, Tannlegen anbefalte det i stedet for skallfasetter som jeg hadde lyst på) og så skal de ta et avstøp av 6 tenner til, så da får jeg 12 fine og hvite og ikke minst rette tenner i overmunnen. i undermunnen skal tennene bare blekes og slipes litt, prisen på dette er 32.000
Er veldig spent på resultatet.

Er dere fornøyd med tennene deres ? hvis ikke kunne dere tenkt dere å gjort noe med det ?