Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-08, 20:29   #13
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Depeche Mode til Bergen

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Åh, dere i Bergen er heldige! Var på konserten sist de var i Oslo - kjempebra! Og Dave Gahan er jo bare så deilig!

Jeg hadde håpet at de skulle komme til Oslo jeg også , men siden de ikke gjør det så... blir det Bergenstur på meg i starten av juli. Prøver å få med meg minst en konsert i året (sånn er det med mann som ikke liker helt det samme som meg - og vi bor litt utenfor innfallsmetode-avstand til Oslo) så det blir helt klart neste års førstepri. Kan ikke gubben bli med så har jeg reserver som gjerne overtar hans billett... Gleder meg allerede sinnsykt mye!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat