Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-06, 17:38   #44
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lilla til advent?

Opprinnelig lagt inn av Tia, her.

Da passer det vel med litt lilla da. Mener jeg har sett at det selges f.eks. putetrekk som er oransje og lilla.

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Scarlett: Hvis du finner den rette lillafargen, så kan det være kjempeknæsjt sammen med oransj. Det er komplementærfarger til hverandre nemlig. Det kan jo holde med noen lilla lys bare, så er det plutselig litt med adventsstemning med en gang.

Ja, hvis jeg finner den rette, kan det bli riktig Austin Powers.

Kanskje jeg skal ta den helt ut og finne en psykedelisk lilla og orange "adventsduk" også!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat