Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-08, 00:20   #69
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Personlighetstyper - Myers-Briggs/Jung

Den... alternative varianten av testen har jeg ikke sett før! Jeg måtte jo bare teste da selvsagt, og ble som vanlig ESTJ.

Do Gooder- ESTJ
73% Extraversion, 13% Intuition, 67% Thinking, 53% Judging
So far, we've established that you're bland, inflexible, offensive and no fun at all. Kind of like a bag of salt-lacking potato chips, a year past its expiry date, with a bold phrase insulting your mother printed on the front. But less fun.

Og så en bønn for sånne som meg og liknende:
God, help me to not try to RUN everything. But, if You need some help, just ask!

Jeg biter meg for øvrig merke i at jeg har omtrent identisk profil som Sitronen. Nemlig.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat