Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-08, 09:43   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenet mitt trenger friskes opp!

Blir spennende å se det ferdige resultatet.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er HELT uaktuelt å male skapene. Det er veldig mange.. du ser bare 1/3 på bildet....

Vi driver med det nå, og det er litt av en jobb. Hver dør må males i 6 omganger siden det er et strøk heftegrunn og to strøk maling på hver side. Men det blir veldig fint da. Vi har byttet benkplate og knotter, så blir eikekjøkkenet vårt like finst som nytt synes jeg. I alle fall nesten, men i forhold til prisen vi koster på det nå i forhold til nytt så er jeg veldig fornøyd.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat