Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-06, 22:43   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppvaskmaskin - anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Joma, her.

Kan skrive om vår erfaring med Miele:
For at det skal være fort gjort å tømme maskinen for bestikk, legger vi kniver for seg, gafler for seg etc. Mye bedre enn jeg trodde på forhånd (må innrømme at jeg var litt skeptisk til bestikkskuffe, men etter 3 års bruk synes jeg det er bedre enn kurvene - irriterer meg når jeg bruker en maskin med kurv i dag). (Vet at enten "elsker" folk bestikkskuffen, eller så "hater" de den.).

Mamma har en sånn Miele, og de første par gangene syntes jeg bestikkskuffen var noe herk. Men så oppdaget jeg hvor fantastisk enkelt det er å tømme den, når f.eks. alle gaflene ligger på rekke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat