Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-08, 21:19   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reiseselskapet er konkurs

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Joa, er ikke så verst. Jeg sliter nå med det samme som før, en guttunge med sine problemer, en barnefar som er omtrent som et troll i eske (kommer og går) og omsider streika kroppen min også. Så nå har jeg vært sykemeldt i tre uker, er blitt satt på en solid antibiotikakur, pluss kortison, og skal på jobb på mandag. Skal forsøke i hvertfall. Har fått fast jobb der jeg fikk vikariat i fjor. Råflaks. Egentlig. Og flyr nå fortsatt rundt på blomsterbutikkene og maser om Jatropha. Enn du?

Uffda, Perhonen! Håper kortison og antibiotikekur gjør susen, og at du snart er i kroppslig gjenge igjen. Og godt å høre at du har fått fast jobb!

Jathropaen min lever på badet, i beste velgående. Den blomstrer og står skikkelig på. Jeg hadde to, men ga bort den ene til søsteren min som (som oss) forelsket seg hodestups i den da hun så den hos meg.

Jeg fikk ei blomsterdame til å bestille de fra en leverandør i Drammen (tror jeg), og hun fikk 8 stykk, så jeg tror du burde ha en rimelig god sjanse for å få tak i en.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat