Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 08:31   #297
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg blir egentlig litt skremt av disse politiske trådene jeg. Er det virkelig slik at dere velger venner, miljøer og omtrent familie på bakgrunn av partiboka?

Man velger vel ikke bevisst etter hva de stemmer, men det er jo noe med at man gjerne har venner som er relativt like som en selv, og søker til et miljø der en kan finne fellesskap - og ikke motsetninger.
Klart det er bra med mangfold, men tenk så kjipt å bare være med folk som har andre meninger enn en selv!
Det er ikke til å legge skjul på at jeg for det meste har venner som stemmer AP/SV/RV, men jeg kjenner da både Høyrefolk og KrFfolk, og sikkert en og annen FrPer, dog vil jeg tro sistnevnte ikke ville turd å si det høyt med mindre vedkommende var veldig sterk i troen.

Og om jeg skulle velge familie etter partiboka, så måtte jeg meldt meg ut av familien eller "omvendt" dem, blå som de er.