Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-08, 17:02   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavespleising - single betaler mindre?

Hvis du spør hva som er vanlig, tror jeg kan se allerede at du får mange forskjellige svar.

Hos oss betaler jeg alt til min familie, og Rhett alt til sin familie. Dermed deles alle spleisegaver til mine foreldre på tre søsken, uavhengig av om vi er gift, samboer eller singel.

Alle gaver til venner spleiser vi pr. person, og det samme gjør vi selvsagt på alt som er knyttet til forbruk (resturantregninger, billetter etc.). Vi diskuterte det kort i ferien, faktisk, da hele familien vår leide en bil sammen med én kompis, og alle var enig i at det fornuftige da er å dele pr. inntekt (altså på tre).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat