Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-06, 13:42   #4
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Handler du juleprodukter før desember?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Julevarer som man lager julegaver og julepynt av er jeg der i mot lykkelig for at finnes tidlig i butikkene. Når man skal handle inn til en hel skole er det greit å ha god tid til planlegging og utprøving.

Helt utenfor tema, men nå ble jeg veldig i stuss her. Handler du hobbymateriell til skolen fra vanlige butikker? Blir ikke det gruelig dyrt?

Innenfor tema. Jeg handler julevarene så sent jeg overhode kan, og helst handler jeg minst mulig utenom julegaver og litt godterier. Jeg pleier å skrive ned når jeg rydder bort julen hva jeg trenger av lys, servietter osv. Har jeg mye igjen etter jul så sparer jeg det til neste jul. Jeg handler litt ekstra mat rett før jul, men som regel så er vi mer borte enn hjemme så det blir ikke så store mengder. Julemarsipan og julebrus ol. kjøper jeg helst ikke før vi er i desember. Småkakene baker jeg selv, men det har hendt at jeg har kjøpt en boks av nabojenta hvis hun har solgt for idrettslaget eller korpset.

Jeg gjør alt jeg kan for å spare mest mulig av julestemningen til jul og liker at juletingene skal være ekstra stas og julemarsipanene ekstra god. Hvis jeg spiser den fra oktober så føler jeg at jeg bruker den opp lenge før jul. Jeg vil helst at julen skal være magisk når den først kommer, og hvis jeg starter to mnd. før julaften så blir magien borte.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat